keuken-kartonnen-meubels woonkamer-karton-meubel

 

 

Welkom bij DOOSMIJNHUIS!

In verband met vakantie zijn wij gesloten van 18 juli t/m 12 augustus.

Geplaatste bestelling tijdens deze periode worden vanaf 13 augustus weer verzonden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Welkom bij DOOSMIJNHUIS!

In verband met vakantie zijn wij gesloten van 18 juli t/m 12 augustus.

Geplaatste bestelling tijdens deze periode worden vanaf 13 augustus weer verzonden.

  

  

  

HOE TE BESTELLEN

Winkelwagen 
Wanneer u alle gewenste artikelen in uw winkelwagentje heeft geplaatst kunt u per artikel het bestelde aantal nog wijzigen. Het systeem berekent steeds automatisch het totaalbedrag van uw bestelling (inclusief leveringskosten en BTW).

Klik op ‘Verder winkelen’ als u extra artikelen aan uw winkelwagentje wilt toevoegen.

1. Informatie factuuradres
In betreffende velden kunt U, Uw contactgegevens en factuuradres opgeven. velden met * zijn hierbij verplicht in te vullen.

2. Verzenden naar
Indien u een ander leveradres wenst dan het factuuradres kunt u hier het gewenste leveradres invullen.

3. Verzending
Hier worden de verzendkosten berekend op basis van de door u bestelde producten.

4. Betaling
U kunt een keuze maken voor de wijze van betalen IDEAL, Mister Cash (België) of bankoverschrijving. 

5. Waardebon korting
mocht u in het bezit zijn van een Waardenbon kunt u hier de unieke code invoeren, waarna de korting zal worden berekend.

6. Bevestig bestelling
Hier kunt u eventuele aanvullende aantekeningen, verzoeken noteren en kunt u de  voorwaarden van DOOSMIJNHUIS  akkoorderen door op het selectievakje aan te vinken. Als laatste kunt u met de knop 'bevestig bestelling' de aankoop versturen. 

Uw bestelling is nu afgerond en de overeenkomst is gesloten. DOOSMIJNHUIS zal uw bestelling in behandeling nemen. DOOSMIJNHUIS verzendt u een orderbevestiging een factuur (is tevens de orderbevestiging) per email naar het door u opgegeven email adres. 

Nadat de betaling in ontvangst is genomen zullen wij de order verder in veerwerking nemen en u zeer spoedig nader informeren over de leverdatum.

Meer informatie
Indien u problemen heeft met het (technisch) functioneren van de Webwinkel van DOOSMIJNHUIS, dan kunt u dat berichten via het contactformulier.

  

VERZENDEN EN RETOURNEREN

Verzendkosten:
Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume/lengte/palletvracht van het desbetreffende artikel.

Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan u kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.

Levertijd:
Zodra uw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 5 werkdagen.

Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 09:00 - 18:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door opgegeven bezorgadres.

De definitieve datum van levering zal voorafgaande met u worden afgestemd.

Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen:
Vervoersbedrijven leveren 5 dagen in de week. Bent u niet thuis op aanwezig op het afleveradres op het moment van leveren, zal Doosmijnhuis extra kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen dan ook aan de klant worden doorberekend.

Afleveradres: Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij u kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een ander aflever/bezorgadres.

Levering naar België:
Vanuit België kunt u ook eenvoudig uw bestelling plaatsen via www.doosmijnhuis.nl.

Retourneren

Bedenkperiode 
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of 1 van uw aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:
- U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd product heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via onze klantenservice met het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

- U heeft een defect product ontvangen:
Als u een defect product heeft ontvangen, kunt u onze gratieprocedure hanteren.

Retourprocedure:
Wilt u een product ruilen of terugsturen? 
Vraag dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourformulier bij ons aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Het retourformulier zal vervolgens aan u worden toegezonden.

Na ontvangst van uw retourformulier heeft u 14 dagen de tijd om de producten retour te zenden naar DOOSMIJNHUIS.

U bent verantwoordelijk voor het pakket tot het bij ons gearriveerd is. Het is de verantwoordelijkheid van de verzender om de kosten van het verzenden te betalen en ervoor te zorgen dat het product niet beschadigd wordt tijdens het transport. Wanneer de producten niet fatsoenlijk arriveren, kunnen we eventuele kosten doorberekenen voordat we overgaan tot het terugstorten van het verschuldigde bedrag.

Na ontvangst (binnen 14 dagen na ontvangst retournummer) en binnen de voorwaarden van DOOSMIJNHUIS wordt het bedrag binnen 30 dagen aan u gecrediteerd. 

Uitgesloten van retour sturen zijn:
• Aangebroken of beschadigde verbruiksartikelen.
• Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.

DOOSMIJNHUIS behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds  gebruikt of beschadigd is.